środa, 12 marca 2014

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Zostałam nominowana przez:
http://scenariuszebyreeb.blogspot.com/, 
za co z całego serca dziękuję i wszystkich zapraszam do odwiedzania tego bloga!


Pytania:
1. Ile masz lat ?
2. Jakim zwierzęciem chciałbyś/chciałabyś być i dlaczego ?
3. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
4. Ulubiony serial/film ?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
6. Ile już prowadzisz tego bloga ?
7. Ulubiony zespół muzyczny ?
8. Masz aska ? Podasz jeśli tak ? xd
Odpowiedzi:
1. 14, rocznikowo 15.
2. Kotem - niezależnym i zwinnym, który najlepiej oddaje moją osobowość. Delikatny, wymyka się, gdy czuje się w zamknięciu, robi to co chce i nie przejmuje się zasadami. Silny, słodki - niby przeciwne, ale świetnie się komponujące.  Jak ja. No, mniej - więcej.
3. Biologia i WF. 
4. Seriale: Dr. House, The Vampire Diaries, The Originals
    Filmy: Piraci z Karaibów, Mission: Impossible, Dary Anioła, Matrix, Intruz, Duma i Uprzedzenie.
5. Oczywiście pisać i tańczyć! Moje dwie największe pasje zawsze i wszędzie. A jeżeli nie, czytam lub po prostu oglądam filmy/seriale :)
6. 3-ci miesiąc, choć ostatnio miałam mały "zwis", za co OGROMNIE przepraszam Czytelników!!
7. Nie ma takiego. Ja nie słucham zespołów, piosenkarzy/ piosenkarek, albo gatunku, lecz muzyki. Słucham tego, co mi się podoba, nieważne, czy to jest 1D, czy Rihanna. Wiele osób myśli w taki sposób: "To jest piosenka np. Miley Cyrus, nie podoba mi się, ale zachwalam ją jak tylko mogę, bo ONA to śpiewa". Nie pochwalam takiego myślenia i chciałabym, aby wszyscy ludzie to zrozumieli w końcu.
8. Nie mam, ponieważ uważam, że jest bezsensownym serwisem, którego ludzie używają do żebrania o " lajki" chcąc stać się "fejmem". Fajnie jest czasem się pośmiać z niektórych odpowiedzi, zadać pytanie, ale na dłuższą metę mówię "Nie, dziękuję".
Nominuję: 
 -> http://ostatni-upadek.blogspot.com/
-> http://smiertelnamysl.blogspot.com/
Jeśli zdecyduję się nominować inne, dopiszę :)
 
Pytania:
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
2.  Ulubiona książka?
3. Jak wykorzystujesz czas wolny?
4. Twoje hobby?
5. Czy masz idola? Jeśli tak, dlaczego on/ona?
6. Ile masz lat, jakie masz plany na przyszłość?
7. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisarstwem?
8. Za jakim rodzajem blogów nie przepadasz?
9. Gdybyś miała jedno życzenie, o co byś poprosiła?
10. Określ 'Siebie' kolorem.
Jeszcze raz, z całego serca, dziękuję za nominację i przepraszam za tak duże zaległości, które obiecuję nadrobić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz